Kellotorni
Pian on aika
jälleen kohdata
Syksyllä 2025 Helsingin päärautatieasemalle avataan 300-paikkainen tapahtumakeskus, panimo ja panimoravintola Kellotorni.
Kyseessä on osa rautatieaseman uudistamishanketta, jossa historiallisia tiloja saneerataan VR:n johdolla, museoviraston valvonnassa. Kellotornin tapahtumakeskuksen tilat sijoittuvat tornin juurelle toiseen kerrokseen, ja kattavat koko Rautatietorin puoleisen osan asemasta. Kellotornin panimoravintola avataan puolestaan ensimmäiseen kerrokseen, katutasoon.
Pääkaupunkiseudulla on tunnetusti pulaa elämys- ja matkailukohteista. Nyt sellainen saadaan keskustan ikoniseen ympäristöön. Kellotornin liiketoiminnasta vastaavat kokeneet suomalaiset yrittäjät, Etko Brewing -panimostaan tunnettu Jan Grehn, monialayrittäjä Markus Pyrhönen sekä ravintoloitsija Sandro Riccio.
Hankkeen mainonnan ja markkinoinnin suunnittelussa luotetaan Käänne Agencyn osaamiseen. "Pyysimme näkemystä useammalta mainos- ja markkinointitoimistolta. Käänne kykeni kiteyttämään oleellisen. Yhteinen sävel löytyi nopeasti ja työt käynnistyivät saman tien", toteaa Kellotornin toimitusjohtaja Joakim Back.
Kellotornin tapahtumatilojen lanseeraus ja ennakkomyynti on käynnissä yrityksille, tapahtumatuottajille, matkatoimistoille ym. B2B-kohderyhmille. Kuluttajalanseeraus tapahtuu syksyllä 2025 Kellotornin tapahtumakeskuksen ja panimoravintolan avatessa juhlallisesti ovensa.
Strateginen näkemys, yritysidentiteetti, verkkosivut, kuvatuotannot, myynnin ja viestinnän materiaalit: Käänne Agency. Verkkosivujen WordPress-tuotanto: Pixelwork.
Kellotorni
"Pyysimme näkemystä useammalta mainos- ja markkinointitoimistolta. Käänne kykeni kiteyttämään oleellisen. Yhteinen sävel löytyi nopeasti ja työt käynnistyivät saman tien."
Joakim Back
toimitusjohtaja, Kellotorni